سوالات متداول
1. چطور میتونم سفارشم رو ثبت کنم؟
از طریق سایت، محصول مورد نظر رو به سبد خرید اضافه کن و مراحل پرداخت رو طی کن.
2. چه روشهایی برای پرداخت وجود داره؟
پرداخت از طریق درگاه بانکی امن سایت با کارتهای عضو شتاب انجام میشه.
3. چقدر طول میکشه تا سفارش به دستم برسه؟
زمان تحویل بسته به شهر مقصد معمولاً بین ۲ تا ۵ روز کاریه.
4. آیا امکان پرداخت در محل هم هست؟
بله، امکان پرداخت در محل هم وجود داره
5. آیا محصولات گارانتی یا ضمانت دارن؟
بله، تمام محصولات دارای ضمانت بازگشت ۴۸ ساعته در صورت مشکل یا نارضایتی هستن.
6. چطور میتونم سفارشم رو پیگیری کنم؟
بعد از ثبت سفارش، کد رهگیری برات ارسال میشه و از طریق پنل کاربری قابل پیگیریه.
7. آیا امکان تعویض یا مرجوع کالا وجود داره؟
بله، تا ۴۸ ساعت بعد از دریافت کالا در صورت وجود مشکل و با هماهنگی با کارشناس سایت میتونی مرجوع یا تعویضش کنی.
8. هزینه ارسال چقدره؟
برای سفارشهای بالای 5 میلیون تومان ارسال رایگانه، در غیر این صورت بر اساس وزن و مقصد محاسبه میشه.
9. چطور با پشتیبانی تماس بگیرم؟
از طریق چت آنلاین سایت، شماره تماس یا واتساپ پشتیبانی میتونی با ما در ارتباط باشی
